مشاوره حقوقی حریم خصوصی و امنیت سایبری

حریم خصوصی و امنیت سایبری

انفجار در فناوری اطلاعات مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت سایبری را به خط مقدم پیشرفت های قانونی که بر هر کسب و کار تاثیر می گذارد، رانده است. سطوح بی نظیری از اتصال و حملات سایبری به طور فزاینده ای بر شبکه های دولتی و خصوصی موجب سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها در سطح بین المللی می شود که چالش هایی را برای هر کسب و کار جمع آوری، استفاده یا توزیع اطلاعات در مورد افراد، آیا مصرف کنندگان، کارکنان یا غیره، یا دارای دولت حساس یا سایر اطلاعات اختصاصی یا تجاری در سیستم های اطلاعاتی خود هستند.

بررسی دقیق رسانه ها، تغییر چارچوب قانونی، دادرسی در کلاس و اقدامات اجرای دولتی، حریم خصوصی و امنیت سایبری را یک منطقه خطر عمده برای کسب و کارها ساخته است. همه اینها نیاز به کسب و کار برای رسیدگی به این مسئله را افزایش داده است – نه تنها برای محافظت از دارایی ها و شهرتشان بلکه همچنین برای اطمینان از اینکه سیاست های دولت به درستی متمرکز شده و آسیب بیشتری نسبت به خیر ایجاد نمی کنند. وکلای ما مشتریان را با درک کامل از قوانین و خطرات کنونی و احتمالی که با حفظ حریم خصوصی، امنیت داده ها و اصول امنیت سایبری مرتبط هستند همراه با طیف وسیعی از انطباق و مشاوره استراتژیک ارائه می دهد.

وکلای ما راه حل های حقوقی را ارائه می دهند که نیازهای مشتری را با سیاست، بهترین شیوه و محدودیت های دسترسی به اطلاعات در سرتاسر طیف وسیعی از قوانین حریم خصوصی و امنیت هماهنگ می کند.

ما مشتریان را با درک کامل از قوانین کنونی و بالقوه و خطرات مربوط به حریم خصوصی و امنیت داده ها ارائه می دهیم. به طور پیوسته ابتکارات داخلی و بین المللی در این زمینه را نظارت می کند و دانش و تجربیات ما را برای کمک به مشتریان به کار می گیرد. ما برای کسب و کار از شرکت های فورچون  به شرکت های کوچک، برای اطمینان از انطباق با قوانین امنیتی داده ها، جلوگیری از نقض ها و رفع موانع در صورت وقوع خرابی داده ها راهنمایی می کنیم.

راهنمایی ما جامع است – ما در سراسر مجموعه کامل قوانین و مقررات مربوطه تخصص داریم و توصیه هایی را ارائه می کنیم که این نیازها را با درک مفیدی از مفاهیم کسب و کار این قوانین ادغام می کنند.

مشاوره حقوقی حریم خصوصی و امنیت سایبری

مشاوره حقوقی حریم خصوصی و امنیت سایبری

خدمات ما:

نظارت بر تحولات قانون حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان و حمایت از موقعیت های سیاسی در کنگره آمریکا و آژانس های مهم ملی و بین المللی نظارتی.
مشاوره در مورد انطباق، مدیریت ریسک و مسائل استراتژی کسب و کار.
تنظیم گزینه های موجود برای حفظ جریان آزاد اطلاعات شخصی به نیازهای شرکت و قرار گرفتن در معرض خطر.
توسعه و اجرای سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیت مطابق با قوانین قابل اجرا و اهداف کسب و کار.
شناسایی راه حل هایی برای چالش های ناشی از جریان اطلاعات مرزی.
انجام مطالعات انطباق
ارزیابی امنیت داده ها.
مذاکره و تهیه پیش نویس قرارداد فروش
کمک در زمینه رسیدگی به دعوا یا تلاش های اجرایی
مشاوره پیمانکاران دولت فدرال در مورد نیازهای امنیتی قراردادی و نظارتی، تعهدات گزارش شده در حوادث سایبری و بهترین شیوه های حسابرسی سیستم اطلاعات.
مناطق تجربه

تمرین ما سه ستون این منطقه را شامل می شود – حریم خصوصی، امنیت داده ها و امنیت سایبری.

حریم خصوصی

ویلی رین مشاوران ملی و بین المللی را در رابطه با گستره ی گسترده ای از نگرانی های امنیتی حفظ می کند. وکلا ما وظایف قانونی را درک می کنند، توصیه های رعایت ادغام کارآمد و یکپارچه را ارائه می دهند، سیاست ها و رویه های مناسب را در پیش می گیرند، مذاکره در مورد حفاظت های قراردادی می تواند و همچنین در حمایت و توسعه – در سطح دولتی و فدرال – مقررات حفظ حریم خصوصی و سیاست عمومی. مشتریان ما در مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی از شرکت های بزرگ، تاسیس و بسیار تنظیم شده – مانند بیمه های درمانی و سیستم های بیمارستان – و نیز شرکت هایی که از شروع فناوری تا فروشندگان با چالش های مطابق با صنعت مشتریان خود مواجه می شوند، دامن می زنند. ما به ایجاد برنامه های مربوط به حفظ حریم خصوصی از ابتدا کمک می کنیم یا مشاوره پیچیده ای را برای شرکت هایی که نیازمند تفکر خلاقانه در بیرون از قانون حفظ حریم خصوصی هستند، ارائه می دهیم. ما خودمان را در شناخت، کارآمد و خلاق در حل نیازهای حفظ حریم خصوصی مشتریانمان هستیم.

امنیت داده ها

انواع مختلفی از قوانین امنیتی داده در سراسر کشور و سراسر جهان در حال ظهور است. این قوانین و مقررات (همراه با اقدامات اعمال شده از سوی سازمان های مختلف دولتی و فدرال) نیازمند شرکت هایی در تمامی صنایع هستند تا شیوه های امنیتی مناسب و منطقی را که به مجموعه ای از الزامات قانونی و تجاری پیچیده و همپوشانی نیاز دارند، ارائه دهند. وکلای ما به شرکت ها در سراسر طیف قوانین مربوط به امنیت اطلاعات، الزامات قانونی در مراقبت های بهداشتی، مخابرات، قرارداد دولتی و صنایع خدمات مالی (و همچنین همه فروشندگان این صنایع) را توصیه می کنند، این الزامات انطباق را با بهترین شیوه ها در سراسر جهان ادغام می کنند و مشاوره و دفاع از تحقیقات مربوط به نقض های امنیتی و سایر حوادث امنیتی داده ها و اقدامات اجرایی را ارائه می دهد. ما با همکاری متخصصان امنیت اطلاعات در ایجاد خط مشی ها و رویه های مناسب کار می کنیم و به مشاوره شرکت و دیگران در ارزیابی فروشندگان و معاملات بالقوه کمک می کنیم.

امنیت سایبری

امنیت سایبری و مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی به یک مؤلفه مهم در بحث کلی امنیت ملی تبدیل شده است. دولت های ایالات متحده و خارج از کشور نیازمند شرکت ها برای حمایت از درخواست های نظارت بیشتر هستند، و نیاز به بازنگری در خصوص حریم خصوصی، امنیت و سیاست های محرمانه بودن دارند.

به عنوان سازمان های دولتی به دنبال طیف گسترده ای از اطلاعات شخصی، شرکت ها باید از قوانین و مقررات استفاده کنند. ما به کسب و کارها اطمینان میدهیم که سیاستهای حفظ حریم خصوصی و توافقات محرمانه، منعکس کننده تعهدات قانونی و مجوزهای افشاء هستند؛ این روش برای پاسخ دادن به دستورات دادگاه در محدوده هر گونه حمایت مسئولیتی وجود دارد.

و این افشاء یا نظارت می تواند بدون بروز اختلافات تجاری انجام شود. ما همچنین به شرکت ها کمک می کنیم تا به نیازهای امنیتی جدید دست یابیم، که طبق قانون و یا بهترین شیوه های صنعت، تحمیل شده است. ما در حال تهیه پیش نویس سیاست های امنیتی، انجام ارزیابی ریسک، انطباق حسابرسی با فروشنده و مذاکره در مورد شرایط قرارداد امنیتی داریم.

صنایع کلیدی

با یکی از گسترده ترین شیوه های حفظ حریم خصوصی و امنیت HIPAA در کشور، ما در نمایندگی هایی که تمامی اجزاء این قوانین را پوشش می دهند، شامل مشاوره انطباق، تهیه پیش نویس قرارداد و مذاکره، تجزیه و تحلیل پیش شرط، آموزش کارمندان شرکت ها و طیف گسترده ای از قانونی ، عملیاتی و چالش های مدیریت ریسک ارائه شده توسط قوانین حریم خصوصی و امنیت. ما همچنین طیف گسترده ای از اشخاص را در سایر جنبه های ساده سازی اداری HIPAA، از جمله معاملات الکترونیکی استاندارد و انطباق با قوانین امنیت اطلاعات سلامت، نشان می دهیم.

ارتباطات: در ارتباط با قوانین ملی  رهبری ما در قوانین و مقررات ارتباطات، تخصص های جامع مشاوره، معاملات، اداری و دادرسی را در زمینه مسائل مربوط به حریم خصوصی مطرح می کند که در میان اشخاص تحت کنترل ، کسب و کار، خدمات و محصولات. وکلای ما نیز به مشتریان درباره تحولات خارجی توصیه می کنند که می تواند منجر به تعهداتی که بر شرکت های ارتباطی ملی تأثیر می گذارد، باشد.

مسائل مربوط به مدیریت و انتقال پایگاه داده های مشتری، استفاده مناسب از تکنولوژی موقعیت مکانی و قوانین خاص نظیر قانون حمایت از مصرف کننده تلویزیون کابلی و قانون رقابت در راستای اطمینان از اطلاعات مشترکان کابل یا تحت مسئولیت ، ایجاد مسئولیت های همکاری در زمینه  فنی می باشد.

مسائل مربوط به مدیریت و انتقال پایگاه داده های مشتری، استفاده مناسب از تکنولوژی موقعیت مکانی و قوانین خاص نظیر قانون حمایت از مصرف کننده تلویزیون کابلی و قانون رقابت در راستای اطمینان از اطلاعات مشترکان کابل یا تحت مسئولیت ، ایجاد مسئولیت های همکاری در زمینه فنی فنی می باشد. از جمله خدمات دیگر، ما مشتریان را در زمینه سیاست فناوری شناسایی رادیویی که به ردیابی خودکار و ردیابی محصولات با برچسب کمک می کند ، می پردازیم.

قراردادهای دولتی: پیمانکاران به طور فزاینده ای از حملات اینترنتی به دلیل ماهیت حساس اطلاعات دولتی که در سیستم های آنها تولید، دریافت و ذخیره می شوند، به طور فزاینده ای هدف قرار می گیرند. در پاسخ به این حملات، و همچنین حملات برجسته به سیستم های اطلاعاتی دولتی و تهدیدات داخلی، دولت پروتکل های امنیتی دقیق و تعهدات گزارش شده از وقایع سایبری را به تصویب رسانده است. و ما به طور مرتب:

پیمانکاران مشاور در چارچوب نظارتی در حال تحول و وظایف قراردادی برای محافظت از اطلاعات حساس دولت.
به مشتریان کمک می کند تا “شکاف ها” را که باید اصلاح شوند و امنیت اطلاعات را شناسایی کنند و آن را حل کنند و با مقامات قراردادی برای مذاکره در مورد عقد قرارداد کار کنند.
بهره گیری از تخصص ما در پاسخگویی به حوادث برای کمک به مشتریان در رسیدن به وظایف افشای پس از نقض.
مشتریان را با انجام ممیزی های  تحقیق در مورد تطابق امنیت اطلاعات کمک می کند.
پاسخ به علائم درمان، اعلامیه های تعلیق / ممنوعیت، و تقاضای تقاضای دعوی حقوقی در مورد چالش های عملکرد امنیتی اطلاعات.
ما بر تمام جنبه های بحث حریم خصوصی تمرکز کرده ایم، چرا که بر صنایع بیمه و خدمات مالی تأثیر می گذارد. این تلاش حفظ حریم خصوصی یکپارچه را به ما آموخت و تجزیه و تحلیل بحث گسترده سیاست عمومی در مورد حریم خصوصی و توصیه مشتریان خود را در قواعد هر دو به عنوان آنها امروز و جایی که آنها احتمالا در آینده حرکت خواهد کرد.

کمک به شرکت های متعدد در تعهدات فوری

مشاوره در مورد مسائل استراتژیک و انطباق ناشی از مقررات جدید.
ارائه مشاوره مدیریت ریسک و دادرسی.
مشاوران بیمه گران در مورد آینده قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی
مناطق تخصصي

امنیت داده ها و نقض: قابلیت های جامع شرکت با مسائل مربوط به امنیت داده ها شامل شرکت های مشاوره ای در زمینه تطابق با قوانین اطلاع رسانی نقض قوانین دولتی و همچنین کمک به شرکت ها در جلوگیری از نقض، بخش های فناوری اطلاعات سیاست های لازم برای رمزگذاری اطلاعات شخصی حساس و محدود کردن توانایی چنین داده هایی را برای فرار از مناطق کنترل شده شرکت ایجاد می کنند.

در صورتی که نقض اطلاعات رخ دهد، وکلای مااغلب با مشاوران وکلای تحقیقاتی دفاع سفید شرکت مشورت می کنند تا پاسخ جامع و موثر ارائه دهند. ما به طور منظم تحقیقات داخلی را انجام میدهیم، در برابر اقدامات اجرایی دولت جنایی و مدنی دفاع می کنیم، و در زمینه مسائل امنیتی سعی در ارائه مشاوره و دادخواهی می کنیم.

ما در تمام صنایع در پاسخ به شکایات حریم خصوصی و امنیتی نمایندگی می کنیم.

اقدامات اجرایی: تعداد روزافزون سازمان های دولتی ، نقض حریم خصوصی و امنیت را به عنوان بخش مهمی از مسئولیت اجرای آنها مشاهده می کنند. ما تجربه گسترده ای را در اختیار شرکت ها در گستره وسیعی از صنایع در تحقیقات دولتی مربوط به انطباق با قوانین و مقررات موجود، و همچنین “بهترین شیوه ها” تحت نظارت آژانس های خاص است.

دادرسی: بسیاری از قوانین و مقررات قانونی و قانونی که برای حمایت قانونی از حریم خصوصی اطلاعات طراحی شده اند، مفاد خاصی را برای حقوق خصوصی اقدام و نیز اجرای حکومت های دولتی ایجاد می کنند.  خط مشی که این منابع قانونی را دارند و همچنین در اصول قانونی و قانون اساسی که ممکن است اجرای آنها را تحت تاثیر قرار دهد، به خوبی شناخته شده اند. ما همچنین در قانون مشترک و پایه های سنتی قانونی برای مسئولیت احتمالی حریم خصوصی پایه گذاری شده ایم. این دیدگاهها، هنگامی که با عمق تجربه ما در دادرسی در مورد پروندههای بزرگ و پیچیده ترکیب شده،، شرکت ما را انتخاب خوبی برای دادرسیهای حریم خصوصی می کند.

محل کار: ما کارفرمایان را با مشاوره جامع و حمایت از دادرسی در مواردی مانند نظارت بر ایمیل، ضبط مکالمات تلفنی یا دفتر، جستجو در مورد تجهیزات کارمند یا ملک شخصی، آزمایش مواد مخدر، صحیح حفظ اطلاعات شخصی کارکنان، استفاده از گزارش های اعتباری و دیگر مصرف کنندگان گزارش ها – در تصمیم گیری های استخدامی و نظارت بر کارکنان غیر کارگری. ما با کارفرمایان در مدیریت نیازهای داده های مربوط به مسائل کارکنان در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان کار می کنیم. ما همچنین به طور منظم در مدیریت مسائل مربوط به داده های بزرگ برای کارفرمایان کمک می کنیم، از جمله درک و مدیریت قوانین مختلف مربوط به مزایای بیمه درمانی، برنامه های سلامتی و مجموعه وسیعی از سایر اطلاعات مربوط به کارکنان.

بین المللی: شرکت هایی که تجارت را در مرزهای خود انجام می دهند یا به راحتی داده های شناسایی اتباع خارجی را اداره می کنند، با مجموعه ای از مقررات حفظ حریم خصوصی بین المللی پیچیده و غیر قابل انکار هستند. قوانین قضایی ناسازگار برای فضای مجازی بیشتر به مسائل پیچیده تر می انجامد، در حالی که شرکت های آنلاین مطمئن نیستند که قوانین مربوط به حریم خصوصی افراد به آنها اعمال می شود. علاوه بر این، دولت ها در کشور نیازمند شرکت هایی هستند که از درخواست های نظارت بیشتری حمایت می کنند و نیازمند بازبینی حریم خصوصی، امنیت و سیاست های محرمانه هستند.

وکلای ما دارای تجربه گسترده ای هستند که به شرکت های چند ملیتی و شرکت های پیشرفته کمک می کنند تا سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیت شرکت ها و وب سایت ها را توسعه دهند. ما به شرکت ها کمک کرده ایم تا راه حل هایی را برای چالش های ناشی از جریان های داده های مرزی شناسایی کنیم. اینها شامل تجربه در تطبیق طیف گسترده ای از تعهدات انتقال اطلاعات مربوط به اتحادیه اروپا (شامل الزامات حفاظت از حریم خصوصی جدید) همراه با استراتژی های انتقال کلی در سراسر جهان است. ما همچنین به شرکتهای بین المللی توصیه میکنیم که چگونه بهترین عملکرد خود را مطابق با قانون حفظ حریم خصوصی و امنیت داده های ایالات متحده انجام دهیم.

اینترنت چیزها: اینترنت فرصت های زیادی در بخش خصوصی ایجاد می کند و همچنین امنیت بی سابقه و چالش های حفظ حریم خصوصی را ایجاد می کند. ما مشتریان را در مورد پیچیدگی های قانونی، نظارتی و پیچیده ای که به سرعت در حال تحول است .

رشد در منابع “بزرگ داده” در سراسر جهان منجر به چالش های امنیتی جدیدی برای شرکت های تنظیم شده و به طور کلی غیر قانونی می شود. ما در پیشروی بحث در مورد مسائل مربوط به داده های بزرگ قرار داریم و شرکت های سراسر جهان را در مورد اصول قانونی ظهور که شامل داده های بزرگ هستند، توصیه می کنیم. در عین حال، بسیاری از شرکت ها ایده “شناسایی” را به عنوان وسیله ای برای رسیدگی به چالش های امنیتی از داده های بزرگ مشاهده می کنند. ما یک تخصص در رسیدگی به مسائل حقوقی مربوط به شناسایی، از جمله مسائل مربوط به تحقیق، ارزیابی چارچوب شناسایی شناسایی، نمایندگی از هر دو تامین کننده داده ها و شرکت های شناسایی نشده، و ارزیابی استراتژی های قراردادی و کسب و کار برای به درستی اجرای داده های بزرگ و اصل عدم شناسایی، در سراسر صنایع، چارچوب قانونی و در سراسر جهان است.

حفاظت از آزادی اطلاعات: برای سالها نیاز به ارائه اطلاعات کسب و کار حساس به دولت برای تأمین مجوزها یا جلوگیری از اجرای، و همچنین نیاز به ارائه شرکای تجاری به اطلاعات محرمانه، خطراتی را ایجاد کرده است که این اطلاعات را می توان افشا کرد، یا به طور داوطلبانه یا به موجب تقاضاهای تحت قانون آزادی اطلاعات یا همتایان دولتی آن.از طریق قراردادهای متمرکز و مذاکره از لحاظ قانون مانند قانون اسرار تجاری و قانون حفظ حریم خصوصی، و همچنین از طریق دادرسی در زمینه آزادی اطلاعات معکوس حمایت می کنند، می توانند اطلاعات محرمانه شما را حفظ کنند.

تماس با ما:09135550966