در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما مشاوره حقوقی رایگان سایت تفریحی تلگرام ما
بلوک راست
باهمکاری:

* همکاران گرامی:

جناب آقای مهدی حضرت زاده

(وکیل پایه1دادگستری)

سرکارخانم مهنازسهرابی

(کارشناس ارشد حقوق جزاوجرمشناسی)

جناب آقای دکتر نوید باباِیی

(دکترای حقوق روابط بین الملل)


جناب آقای علیرضا جعفری

(کارشناس ارشد تجارت بین الملل)

*دانشجویان رشته حقوق:

دانشگاه آزاداسلامی(خوراسگان*نجف آباد)

دانشگاه آزاداسلامی تهران

دانشگاه شهید بهشتی

وباهمکاری وکلا وقضات

طراز اول کشور

ارتباط با ما

آدرس اصلی سایت:

WWW.lawglobal.ir

WWW.global-law.ir

ایمیل سایت:

lawglobal.ir@gmail.com

LAWGLOBALIRAN@YAHOO.COM

تماس:

00989135550966

تلگرام کانال سایت جهان حقوق:

https://telegram.me/lawglobalir

مشاوره حقوقی رایگان
rc28_download.jpg 

موضوعات
  • ویژه
  • قوانین حقوقی
  • حقوق
  • فرهنگ واژگان حقوقی
  • آزاد
  • نویسندگان
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • آخرین کاربران
    لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط
    چندکلامی بابازدیدکنندگان گرامی:
    usc9_emam91-001.jpg 
    به سایت جهان حقوق؛حقوق جهان خوش آمدید:


    کاربران عزیز شما باثبت نام درسایت میتوانید مطالب خودمقاله های خودو...را بااسم خود

    انتشار کنید همچنین میتوانیدبه راحتی جواب سئوالات خودرا به دست آوردید.

     دوستان بازدیدکننده که درتمامی شاخه های حقوق؛درحال تحصیل ؛فارغ التحصیل شده اند(دانشجویان حقوق؛اساتید؛وکلا؛کارشناسان قضایی و...) درصورت علاقه همکاری

    باسایت می توانید باعضویت وارتباط بامدیر همکاری خودرا آغاز نمایند.

    توجه جهت نظردرموردمطالب:لطفا جهت نظر وپاسخ و... باکلیک برروی سرتیتر مطلب

    (موضوع مطلب) وواردشدن به صفحه دیگراقدام نمایید.


    «باتشکر از حسن انتخاب شما عزیزان»

    آخرین ارسالی های انجمن

    دکترمینوخالقی حامی محیط زیست (اجرای برنامه دکترمینوخالقی مجری با سابقه صحنه در تدکس)+فیلم

    1312 بازدید سه شنبه 04 اسفند 1394 ویژه,اخبارحقوقی,بزرگان رشته حقوق,آزاد,آزاد,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 10 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 10

    اجرای دکتر مینو خالقی مجری با سابقه صحنه در تدکس

    (اجرای دکتر مینو خالقی در اولین اجلاس تدکس نقش جهان. دعوت از مدیر عامل انجمن یوزپلنگ ایرانی بهمن ۱۳۹۳)
     
     
     
     
     
     
    *برای دیدن اجرا و شعرخوانی مجری صحنه دکتر مینو خالقی (ابتکار شعر خوانی مجری با سابقه صحنه دکتر مینو خالقی در دعوت از یکی از نقالان گرانقدر شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی.اولین اجلاس تدکس نقش جهان(اصفهان).بهمن ۱۳۹۳.)
    به ادامه مطلب مراجعه کنید...

     

    بیوگرافی وتصاویر دکتر مینو خالقی استاد حقوق روابط بین الملل دردانشگاه آزاداسلامی اصفهان(نماینده م

    2656 بازدید دوشنبه 03 اسفند 1394 ویژه,اخبارحقوقی,آزاد,آزاد,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 9 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 9
    IMG_20160221_003522.jpg
     

     

     
     
     

     

    IMG_20160221_003626(1).jpg
     
     

     

    IMG_20160221_150016.jpg
     
     

     

    IMG_20160221_003610.jpg
     

    بیوگرافی دکتر مینوخالقی:

    اصفهان نیازمند برنامه‌ای مدون برای رونق اقتصادی است


    سوابق اجرایی:

    1-مدرس دانشگاه دررشته های حقوق عمومی، حقوق ارتباطات ورسانه ، حقوق مالکیت فکری، حقوق تطبیقی وبین الملل

    2-عضو کمیته محیط زیست

     

    دانشگاه آزاداصفهان(خوراسگان)پرستارفارغ التحصیل شاغل آمریکا|معتبرترین دانشگاه باسطح علمی بالا و ش

    1355 بازدید چهارشنبه 28 بهمن 1394 آزاد,آزاد,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 9 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 9

    *دانشگاه آزاداصفهان(خوراسگان)پرستارفارغ التحصیل شاغل آمریکا|معتبرترین دانشگاه باسطح علمی بالا و شناخته شده درخارج ایران ازتمامی کشورها

     

    پرستار فارغ التحصيل واحد اصفهان شاغل در آمريكا:

    افتخار مي كنم در دانشگاهي تحصيل كرده ام كه در خارج از ايران كاملا شناخته شده است

    افتخار مي كنم در دانشگاهي تحصيل كرده ام كه در خارج از ايران كاملا شناخته شده است واين امر را مديون اساتيد بزرگي چون دكتر ناجي مي باشم.

    روابط عمومي و اطلاع رساني: به مناسبت ميلاد حضرت زينب (ص) و روز پرستار جشن بزرگي روز ۳شنبه در تالار امير كبير اين واحد دانشگاهي با حضور اساتيد،كاركنان و دانشجويان رشته پرستاري برگزار گرديد.

    بنيتا هاكوپيان فارغ التحصيل رشته پرستاري اين واحد دانشگاهي كه هم اكنون به عنوان پرستار در آمريكا مشغول به كار است گفت: من ورودي سال ۷۵ و فارغ التحصيل سال ۷۹ اين واحد دانشگاهي هستم از دو جهت امروز بسيار شگفت زده شدم اول به خاطر پيشرفت و روند رو به رشدي كه در دانشگاه ديدم و ديگر اين كه پس از سال ها دوباره در جمع استادان و دانشجويان دانشكده پرستاري اين واحد دانشگاهي هستم. افتخار مي كنم كه در اين دانشگاه و دانشكده درس خوانده ام چون مرا از روز اول براي كار و تلاش تربيت كرد.

    هاكوپيان گفت: در خارج از ايران به توانايي هاي پرستاران ايراني واقف هستند و مدرك پرستاري دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان(خوراسگان) بسيار شناخته شده است از اين رو به جهت كار در آمريكا به مشكل چنداني برخورد نكردم و در آزمون هاي استخدامي موفق عمل كردم.

    وي افزود: پرستاري در ايران با ساير نقاط دنيا تفاوت دارد به عنوان مثال در خارج از ايران پرستار بدون ابزار و امكانات به هيچ وجه قادر به انجام كار نيست و ابزار و وسايل به عنوان جزيي جدايي ناپذير از كار پرستاري محسوب مي شود و اگر ابزار را از پرستار بگيريد ديگر تواني براي انجام كار ندارد چون آموزش ها اين گونه است در حالي كه در ايران پرستاران حتي بدون ابزار هم توانايي پيشبرد امور را دارند چون  شيوه آموزش در ايران پرستاران را كاملا توانمند و با اعتماد به نفس تربيت مي كند و اين مهم ترين شاخصه تفاوت ميان پرستاران ايران و خارج از كشور مي باشد

    وي در پايان خاطر نشان كرد افتخار مي كنم در دانشگاهي تحصيل كرده ام كه در خارج از ايران كاملا شناخته شده است واين امر را مديون اساتيد بزرگي چون دكتر ناجي مي باشم.

     

    دانشگاه آزاداصفهان(خوراسگان)به عنوان پنجمین دانشگاه برترباامتیاز98.59

    1312 بازدید چهارشنبه 28 بهمن 1394 آزاد,آزاد,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 10 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 10

    پايگاه استنادي علوم جهان اسلام اعلام كرد:واحد اصفهان مقام اول كشور در معيار فعاليت‌هاي اجتماعي و اقتصادي

     

    بر اساس رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي آزاد كشور كه از سوي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام منتشر شده است، دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان)، در معيار فعاليت‌هاي اجتماعي و اقتصادي مقام اول و در مجموع پس از واحد علوم و تحقيقات در رتبه چهارم قرار گرفت.

     
     

     

    پايگاه استنادي علوم جهان اسلام اعلام كرد:

    واحد اصفهان مقام اول كشور در معيار فعاليت‌هاي اجتماعي و اقتصادي 

    بر اساس رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي آزاد كشور كه از سوي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام منتشر شده است، دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان)، در معيار فعاليت‌هاي اجتماعي و اقتصادي مقام اول و در مجموع پس از واحد علوم  و تحقيقات در رتبه چهارم قرار گرفت.

    احمدعلي فروغي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان)، به نقل از اعلام پايگاه استنادي علوم جهان اسلام(ISC) با اعلام اين خبر اظهار كرد: واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي كشور بر اساس شاخص‌ها و معيارهاي مصوب ششمين نشست فوق‌العاده وزراي آموزش عالي كشورهاي اسلامي كه توسط خبرگان علم رتبه‌بندي، تهيه و تدوين شده‌اند، مورد رتبه‌بندي قرار گرفته اند و در ميان دانشگاه‌هاي آزاد كشور، واحد اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفته است.

    وي افزود: در اين رتبه‌بندي علاوه بر انتشار امتيازات كل و رتبه هر دانشگاه، امتيازات دانشگاه‌ها در معيارهاي پژوهش، آموزش، وجهه بين‌المللي، تسهيلات و فعاليت‌هاي اجتماعي ـ اقتصادي نيز مورد توجه قرار گرفته است و

    در معيار پژوهش نيز كه جزو مهمترين ماموريت‌هاي دانشگاهي به حساب مي‌آيد، توسط شاخص‌هايي چون تعداد مقالات، ميزان استنادات نسبت به هر مقاله، ميزان مقالات نسبت به اعضاي هيات علمي، نرخ رشد مقالات و استنادات و ثبت نامه‌ها مورد ارزيابي قرار گرفته است.

    فروغي با بيان اينكه دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي كشور حدود ۱۶درصد از توليدات مقالات سال ۲۰۱۲-۲۰۰۷ كشور  را به خود اختصاص داده‌اند، تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان) بر اساس گزارش سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام(ISC)در بعد شهرت بين‌المللي كه ميزان و سطح بين‌المللي بودن دانشگاه‌ها را منعكس مي‌كند به عنوان چهار واحد برتر كشور شناخته شده است.

    رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان)، خاطرنشان كرد: ۲۳ شاخص رتبه‌بندي ISC كه پنج معيار كلي پژوهش و آموزش، وجهه بين‌المللي، تسهيلات و فعاليت‌هاي اجتماعي ـ اقتصادي را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند، اطلاعات وسيع و متنوعي را در اختيار دانشگاه‌هاي كشور قرار مي‌دهد كه ضمن كمك به دانشگاه‌ها در شناسايي نقاط قوت و ضعف خويش، مهمترين منبع اطلاعاتي است كه لحاظ كردن صحيح آن‌ها در سياستگذاري‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي دانشگاهي، ارتقاي رتبه و عملكرد علمي دانشگاه‌ها در سطح ملي و فراملي را تضمين مي‌كند.

    احمدعلي فروغي در خصوص سياست هاي پژوهشي واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: در حال حاضر در عصر فناوري زندگي مي‌كنيم و دوران صنعتي، فرا صنعتي و عصر اطلاعات را پشت سر گذاشته‌ايم، و در اين دوران  رسالت دانشگاه‌ها مانند ساير سازمان‌هاي كشور تغيير مي‌كند و در اين دوران دانشگاه‌ها فقط وظيفه عرضه نيروي انساني به جامعه را به عهده ندارند، بلكه دانشگاه بايد در اين دوره، نيروي كارآفرين وارد بازار كند و لازم است به جاي اينكه استخدام‌شونده وارد بازار كار شود، دانشگاه‌ها استخدام‌كننده را به جامعه عرضه كنند.

    فروغي با تاكيد بر اينكه بايد تفكري به جز درس خواندن صرف در دانشگاه ايجاد شود، بيان داشت: سال‌هاست كه تفكر عرضه نيروي كارآفرين به بازار در دانشگاه‌هاي جهان ايجاد شده است و در واقع دانشگاه‌ها با توجه به بحث كارآفريني مسئله اشتغال در كشور را حل كرده‌اند و هر دانشجو بعد از فارغ‌التحصيلي نه تنها براي خود، بلكه براي ديگران هم بتواند شغل ايجاد كند.

    وي در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اصفهان در اين زمينه گفت: توليد شيريني بدون استفاده از شكر با استفاده از نوعي گياه توسط يكي از دانشجويان در واحد اصفهان و يا بسته‌بندي و عرضه گياهان داروي توسط دانشجويان واحد اصفهان، مصداق كارآفريني است.

    رئيس دانشگاه آزاد اصفهان با اشاره به اينكه اين واحد دانشگاهي ايده‌هايي را به حالت عملي در آورده است، تصريح كرد: توليد بذر محصولات گلخانه‌اي در واحد اصفهان از اقدامات مهم صورت گرفته در واحد اصفهان است.

    فروغي در اين خصوص بيان داشت: در گذشته نياز كشور به بذر محصولات گلخانه اي از خارج تأمين مي‌شد و رقمي حداقل در حدود يك‌ميليون دلار به اين منظور از كشور خارج مي‌شد اما با تهيه اين بذرها در واحد اصفهان، ان شاء الله در آينده ديگر نيازي به خريد بذر از خارج و خروج ارز از كشور نيست.

    رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان در پايان با اشاره به جايگاه بالاي علمي اين دانشگاه نيز گفت: واحد اصفهان علاوه بر داشتن اين حجم از فعاليت در زمينه كارآفريني از نظر علمي نيز در جايگاه مطلوبي قرار دارد.


    دسترسی سریع
    رهبری 

    ریاست جمهوری
                           
                            

    Image result for ‫ستاد حقوق بشر‬‎
    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 289
      کل نظرات : 16
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 4
      تعداد اعضا : 23
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 1,282
      بازديد ديروز : 754
      بازديد کننده امروز : 108
      بازديد کننده ديروز : 183
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 3
      بازديد هفته : 4,169
      بازديد ماه : 11,416
      بازديد سال : 102,952
      بازديد کلي : 944,032
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.223.170.111
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • برای شرکت در آزمون وکالت برنامه ریزی کردید؟
    • شرایط ملاقات فرزند پس از طلاق
    • عدم ارائه گواهی سلامت در هنگام ثبت ازدواج چه مجازاتی دارد؟
    •  بُطلان و فسخ قرارداد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
    • لیست آدرس مراکز قضایی استان اصفهان و تهران
    • معرفی سایت‌های حقوقی ایران و جهان
    • نکات اساسی در عقد یک قرارداد کاری بلند مدت
    • مشاوره حقوقی حریم خصوصی و امنیت سایبری
    • ارکان وصیت در حقوق مدنی
    • حقوق کودکان در ایران
    مطالب پربازدید
    • ازطرف تمامی همکاران سایت به شما بازدیدکنندگان گرامی:
    •  نمونه ي قرارداد كار پروژه اي
    • جزوه حقوق جزا عمومی استاد ساولانی
    • جزوه آیین دادرسی کیفری منطبق با قانون جدید (جناب آقای سعید شاکر)
    • دانلود جزوه حقوق اساسی دکتر خسروی
    • جزوه های حقوق بین الملل عمومی 1 و 2
    • مشاوره حقوقی رایگان
    • دانلود جزوه حقوق اساسی 2
    • دکتر علی حاجی‌پور(دکترای حقوق از دانشگاه سوربون فرانسه)
    • جزوه حقوق جزای اختصاصی 1 و 2 و 3
    مطالب تصادفی
    • تجاوز به عنف و مجازات آن
    • قانون رسانه افغانستان
    • سرقت گوشی موبایلتان را اینگونه پیگیری کنید.
    •   برای چه جرائمی سوءسابقه ثبت می شود
    • مهریه تا چند سکه حکم جلب ندارد
    •  روابط ایران و ارمنستان: فرصت ها و موانع(دکترمهنازگودرزی)
    •  رایــگـان حق حبس
    • پرسش : بنده در حدود 18 ماه در محلی مشغول به کار بودم
    • لیست آدرس مراکز قضایی استان اصفهان و تهران
    • دانستنی های حضانت